Sabtu, 29 Disember 2012

Himax 5

Assalamualaikum. ..
Dipertemukan dengan himax 5 adalah satu kebetulan.  Tak disangka pula himax 5 akhirnya menjadi sebahagian daripada keperluan saya seharian. Alhamdulillah dengan himax 5 saya telah berjaya mengawal kandungan gula dlm darah.  Saya telah disahkan mengidap gdm (kencing manis semasa mengandung). Semssa pertama kali buat mgtt result saya 6.0 semasa puasa dan 11 selps minum air gula. Selepas buar bsp result sedikit terkawal.. namun selepas kandungan makin besar tahap gula dlm darah makin tak terkawal sehingga doc buat keputusan untuk saya ambik insulin mlm & selepas beberapa ketika di tmbh kepada 3 kali sehari. Pelbagai cara saya usaha untuk menurunkan kadar gula tanpa memberi efek kpd baby. Antaranya minum kopi tanpa gula.jus delima..peria...namun semuanya boleh bertahan 2 ke 3 hari jer...akhirnya saya cuba jus himax 5 yang sebenarnya telah saya beli tahun lepas. Alhamdulillah. ..sungguh berkesan...selepas itu parask gula tak tinggi sekadar 4 ke 5.6 jer. Sungguh teruja saya continue tanpa mengambil suntikan insulin lagi.
Harga hanya 59 sebotol.
Berminat untuk dptkan himax 5 boleh hubungi:
0196935606-jazilah@0133983822-oslan
Kwsn siktar kajang, bangi, dan putrajaya, penghantaran percuma bayar semasa terima barang pun boleh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan